مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 دی 1399 ساعت 19:102021-01-13اقتصادي

بهره برداری از خط ریلی رشت - کاسپین تا بهار 1400


معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه طبق برنامه زمان بندی شده مسیر ریلی رشت - کاسپین در اوایل سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: - ایسنا/گیلان معاون وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه طبق برنامه زمان بندی شده مسیر ریلی رشت - کاسپین در اوایل سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: این نوید را برای مردم کشور داریم به زودی دریای جنوب به دریای شمال متصل می شود.

خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از مسیر ریلی رشت - کاسپین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مسیر از مسیرهای اولویتدار وزارت راه و شهرسازی در بخش توسعه ریلی کشور بود که در ادامه مسیر ریلی قزوین - رشت در حال احداث است.

وی افزود: هدف این پروژه اتصال مسیر ریلی کشور به ساحل دریای خزر است و به این ترتیب اتصال کریدور شمال - جنوب از دریای جنوب به دریای شمال در آینده داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: مسیر ریلی رشت - کاسپین 37 کیلومتر است که عملیات اجرای آن در دست اقدام بوده و خوشبختانه تا شش کیلومتر ریل گذاری شده و 31 کیلومتر در حال عملیات زیرسازی است.

خادمی، با بیان اینکه طبق برنامه زمان بندی شده مسیر ریلی رشت - کاسپین در اوایل سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید، تصریح کرد: این نوید را برای مردم کشور داریم به زودی دریای جنوب به دریای شمال متصل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از خط ریلی رشت - کاسپین تا بهار 1400

بهره برداری از خط ریلی رشت - کاسپین تا بهار 1400